.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیایه حزب توسعه و عدالت مازندران به مناسبت درگذشت مرحوم کردان
كردان فرزند شايسته ساري بود كه به اين شهر و مردمش با تمام وجود عشق مي ورزيد و تلاش بسيار زيادي در جهت مظلوميت زدايي از اين شهر هميشه مظلوم نموده بود...
بیایه حزب توسعه و عدالت مازندران به مناسبت درگذشت مرحوم کردان

انا لله و انا اليه راجعون

ذكروا امواتكم خيرا

بدينوسيله ضايعه مولمه فقد ابدي مرحوم مغفور حاج علي كردان خادم خوش نيت كشور، مازندران و ساري را به محضر صاحب مملكت شيعه، رهبري معظم انقلاب و مردم شريف ايران، مازندران و ساري تسليت عرض مي كنم.

شايسته است مطابق سنت نبوي و تاكيدات علوي از اموات شيعي ذكر خير شده و در صدد طلب آمرزش براي كسي كه دستش از دنيا كوتاه شده و قدرت دفاع از خود را ندارد بنمائيم. كردان از مديراني فوق العاده قوي و با صلابت بود كه براي هميشه به عنوان يكي از افتخارات ساري و ساروي ها در دفتر خاطرات مديريتي كشور ثبت و ضبط شده و در تاريخ حضور موثر اين چهره منعكس خواهد شد.

كردان فرزند شايسته ساري بود كه به اين شهر و مردمش با تمام وجود عشق مي ورزيد و تلاش بسيار زيادي در جهت مظلوميت زدايي از اين شهر هميشه مظلوم نموده بود. البته در اين تلاش هميشه جانب انصاف را رعايت كرده و دفاع از حقوق ساري و شهروندان شريفش را به قيمت ظلم به ساير شهرها طالب نبود.

كردان عاشق ائمه طاهرين بود و بخش قابل توجهي از درآمدهاي خود را صرف برگزاري مراسم بزرگداشت ياد و خاطر ائمه طاهرين خصوصاً حضرت اميرالمومنين (ع) مي نمود كه برگزاري جشن هاي ولادت حضرت در 13 رجب در شهر ساري زبانزد خاص و عام بود.

كردان در هر جايي كه براي مديريت پاي گذاشت با توفيق فراوان همراه بود و اين نبود الا اينكه ايشان خلقاً انساني متوكل به خداوند متعال و ائمه طاهرين بودند. تاثيرات شگرف ايشان در مديريت صدا و سيماي جمهوري اسلامي و ارتقاء سطح خدمات رساني اين رسانه ملي و توسعه آن از مراحل نازل به مراحل عالي فناوري هاي نوين چه در زمينه ديداري و شنيداري و چه در زمينه هاي نوشتاري هنر مديريتي ايشان را به رخ مي كشيد.

حزب توسعه و  عدالت ایران اسلامی شاخه مازندران ، در رثاي فقدان اين عزيز نهايت تالم را داشته و خود را در غم همه آنهايي كه بدون حضور ايشان در عرصه هاي زندگي فردي و اجتماعي پشتوانه عظيمي را از دست داده اند شريك دانسته و بخصوص اين خسران عظيم را به خانواده شريف ايشان تسليت عرض می نمايد.

انشاء الله خداوند ايشان را با اولياء و اوصياء محشور و در كنار شهداء و صالحان در اعلي عليين مكان دهد.

حزب عدالت و توسعه ايران اسلامي - شعبه مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.